مگه میشه با 500 میلیون در تهران شهر اندیشه فاز یک خونه خرید؟

23 خرداد 1401
0 دیدگاه

امروزه خرید خانه به مشکلی بزرگ برای تمامی افراد تبدیل شده. افزایش روزانه قیمت مسکن، باعث میشه خرید خانه همواره دور از دسترس و دور از ذهن مردم باشه. اما آیا راهی هست که بشه باهاش با حداقل سرمایه ای که داریم باهاش خونه بخریم؟ بله! اگه میخواید بدونید چطور تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

مسکن الماس شهر این امکان رو برای شما عزیزان فراهم میکنه تا هرکسی با هر بودجه ای که داره صاحب خونه دارای سند تک برگ بشه! خرید خانه در مرکز شهر هایی مثل تهران و کرج، به دلیل افزایش قیمت ها بسیار سخت و دور از ذهن هست، اما مناطقی در اطراف این شهر ها هستند که هدف از ساخته شدن این مناطق، سر ریز شدن جمعیت به سمت این مناطق و کاهش جمعیت کلان شهر هایی مثل تهران و کرج هست.

اندیشه از بهترین و جذاب ترین این مناطق هست که به دلیل نزدیکی به تهران و کرج، آب و هوای معدتل و خنک، وجود مراکز رفاهی و تفریحی فراوان، و همینطور روبه رشد بودن ملک در این منطقه، بسیار مناسب جهت زندگی و سرمایه گذاری است.

مسکن الماس شهر واقع در فاز یک شهر اندیشه، به شما کمک میکنه تا با کمترین بودجه بتونین خونه رویایی خودتونو جهت زندگی و سرمایه گذاری پیداکنید و قسمتی از مبلغ را به صورت وام+رهن پرداخت کنید.

به پشتوانه یک دهه فعالیت مسمتر و فایلینگ جامع با شما عزیزان هستیم. با یک تماس به صد ها فایل اکازیون منطقه دسترسی داشته باشید. آماده همکاری با شما سرمایه گذاران و فورشندگان محرتم هستیم.

09128750608

مسکن الماس شهر با خرید و فروش آپارتمان در تهران شهر جدید اندیشه فاز یک فرصتی طلایی جهت سرمایه گذاری مطمئن در ملک و املاک را برای شما فراهم میکند.

ارسال دیدگاه