بودجه لازم برای رهن مسکن در تهران و شهر جدید اندیشه فاز یک چقدر است؟

12 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
اجاره مسکن الماس شهر

اقتصادنیوز: در حال حاضر متوسط مبلغی که برای رهن کامل یک واحد مسکونی معمولی ۷۰ مترمربعی در مناطق میانی شهر تهران مورد نیاز است، به حول و حوش ۷۰۰میلیون تومان رسیده است .

به گزارش مسکن الماس شهر به نقل از اقتصادنیوز این میزان در برخی از مناطق و در برخی فایل‌ها بسته به سن بنا، موقعیت واحد در محله، طبقه‌ای که در آن واقع شده است، بازسازی یا عدم بازسازی فضای داخلی آپارتمان، برخورداری یا عدم برخورداری از امکاناتی مانند پارکینگ، آسانسور، انباری و …می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد. نکته جالب توجه در این باره این است که در برخی از مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران مانند منطقه ۵، به دلیل تقاضای بالا برای اجاره مسکن، رهن کامل برخی از فایل‌ها با رهن کامل آپارتمان‌های با سن بنای بالاتر در مناطق شمالی یعنی مناطق ۱ تا ۳ برابری می‌کند.

به عبارت دیگر سطح رهن کامل آپارتمان‌های نوساز در این منطقه به سطح رهن کامل آپارتمان مشابه اما با عمربنای بیشتر در محلات شمالی پایتخت رسیده است. بررسی مشخصات قیمتی و بهای پیشنهادی آپارتمان‌هایی که در روزهای اخیر به بازار اجاره عرضه شد در حالی نشان دهنده افزایش محسوس تورم در این بازار است که از سوی دیگر، واسطه‌های فعال بازار اجاره در مناطق مختلف می‌گویند بازار اجاره کشش افزایش‌های فضایی و نجومی را ندارد و بهتر است مالکان برای آنکه بتوانند در مدت زمان کوتاه‌تری واحد خود را اجاره دهند، نسبت به تعدیل سطح قیمت‌های پیشنهادی خود اقدام کنند.

09128750608

مسکن الماس شهر با خرید و فروش آپارتمان در تهران شهر جدید اندیشه فاز یک فرصتی طلایی جهت سرمایه گذاری مطمئن در ملک و املاک را برای شما فراهم میکند.

ارسال دیدگاه