مسکن الماس شهر با خرید و فروش آپارتمان در تهران شهر جدید اندیشه فاز یک فرصتی طلایی جهت سرمایه گذاری مطمئن در ملک و املاک را برای شما فراهم میکند. هدف نخست ما در شعب املاک بزرگ الماس شهر پیاده سازی روشهای نوین معاملات املاک با الگوگیری از متدهای بروز کشورهای موفق در این حوزه است ، در قدم بعدی ایجاد فضای امن سرمایه گذاری برای افراد غیر متخصص در این حوزه می باشد. برآنیم تا با کسب کامل رضایت مشتری و پیاده سازی اهداف انحصاری بنای یک هلدینگ قدرتمند برای ارائه خدمات خاص ملکی را فراهم آوریم و معتقدیم بر کلیه اصول حرفه ای و اخلاقی به لطف و یاری ایزد منان به این مهم نیز دست خواهیم یافت.
با املاک زنجیزه ای مسکن الماس شهر همراه باشید.

مسکن الماس شهر

همه ما میدانیم که چندسالی است اوضاع مسکن در کشور رو به راه نیست. با تغییر دولت ها مردم منتظر بهبودی در این بازار پرتلاطم هستند اما انگار اوضاع انقدر پیچیده شده است که کار از دست هیچ دولتی برنمی آید و خرید مسکن برای قشر متوسط و ضعیف جامعه تبدیل به آرزو شده است. تحلیل بازار پر رمز و راز مسکن کار مشکلی است اما با توجه به آمارها میتوان درباره بازار مسکن در سال 1403 پیش بینی هایی کرد.

09128750608

چه عواملی بر قیمت مسکن اثر میگذارند؟ یکی از مهم‌ترین عوامل بر قیمت مسکن، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا میباشد. همانطور که حتما شما میدانید اگر برای خرید مسکن تقاضا بیشتر از عرضه باشد، ما شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. متاسفانه برخی از مردم به مسکن به عنوان کالای سرمایه ای نگاه میکنند و همین امر موجب میشود تا سرمایه داران به راحتی بتوانند با خرید های متعدد در این حوزه سرمایه گذاری کنند و مابقی مردم توان خرید را نداشته باشند. در کنار این مساله، عواملی مثل درآمد مردم، نرخ تورم، رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای خرید خانه از عوامل موثر در عرضه و تقاضا است. حالا اگر بین عرضه و تقاضا در حوزه مسکن تعادل وجود نداشته باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بیشتر بخوانید
مسکن الماس شهر

عرضه بالا و تقاضا پایین

اگر تقاضا برای مسکن کم شود و عرضه زیاد باشد، ما شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود، در این صورت چون تعداد واحدهای آماده زیاد میباشد، بین فروشندگان رقابت صورت میگیرد و مجبور میشوند برای جذب مشتری قیمت‌ها را کاهش دهند.

09128750608

عرضه کم و تقاضا زیاد

وقتی تعداد خانه‌ها کمتر از تقاضای مردم باشد، شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود چون بین خریداران رقابت صورت میگیرد و هر فردی که قیمت بالاتری را بپردازد صاحب خانه میشود و این امر به معنی افزایش قیمت در بازار مسکن میباشد.

09128750608

تغییرات ناگهانی در عرضه و تقاضا مسکن

اگر یکدفعه میزان تقاضای مردم برای خرید خانه زیاد شود و عرضه به اندازه کافی وجود نداشته باشد قطعا ما شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود و از آنطرف هم اگر در عرضه اتفاق خاصی رخ دهد مثلا دولت کمر به تولید تعداد بالایی مسکن ببندد و بتواند آن را محقق کند، ما شاهد کاهش قیمت ها در حوزه مسکن خواهیم بود.
اما در مجموع علاوه بر عرضه و تقاضا عوامل دیگری هم هستند که در این حوزه اثر گذار میباشند. عواملی مثل اتفاقات اجتماعی، شرایط کلی کشور، نرخ تورم، قدرت خرید مردم، سیاست‌های بانکی و ….اما شاید مهم‌ترین عامل همان عرضه و تقاضا و تعادل بین آنها باشد.

بیشتر بخوانید
09128750608

افزایش قیمت مسکن در سال جدید

در این مقاله سعی نمودیم به بیانی ساده به اوضاع مسکن در سال 1403 بپردازیم. در ابتدا عوامل موثر بر قیمت مسکن را با شما دوست عزیز مرور کردیم و سپس با توجه به آمارها و شنیده ها و دانسته ها، بازار مسکن را در سال 1403 پیش بینی نمودیم. ما امیدواریم فارغ از همه این پیش بینی‌ها و تحلیل‌ها، شما خواننده محترم این مقاله، اگر صاحب خانه نیستید، خیلی زود صاحب خانه شوید. امید را نباید از دست داد، ما امیدواریم که دولت بتواند بازار مسکن را به رونق برساند تا هم خریدار راضی باشد و هم فروشنده و دغدغه مردم در حوزه مسکن روز به روز کمتر از قبل شود.

مشاوره آنلاین
ارسال پیام از طریق واتساپ

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)